Dusch.

Jag tycker inte alls om att duscha.
Det är lite som att sova för mig.
Det är tidskrävande och tråkigt och man kan inte göra
någonting samtdigt.

Eller.. kan ju komma på iallafall en sak du kan göra medan du duschar.
Vilket du iofs kan göra, eller låta någon göra mot dig, när du sover, men...
Nej, det väger inte upp, framförallt inte om du lyckas sova dig igenom det.
Och att duscha och göra det.. är alltid jobbigare än skönt.

Håll tummarna för mig i morgon - då ringer jag ett samtal till K****** och shnickshnackar
lite och hoppas på ett jobb. 6/5 jobbar jag min sista dag på Café Publik. Det har varit en jävla resa,
men det har fan funnits guldkorn som jag aldrig kommer glömma.

(ja, jag vidtar försiktigthetsåtgärder eftersom jag inte har de bästa erfarenheterna
av vad som kan hända om folk får reda på vart jag söker jobb punktpunktpunkt)

Dagens guldstjärna (som jag snart får ärva av pappa) går till Robin och Tomie. Mina mysiga, förstående och underbara manfriends.

Mikaela "Jag har inte legat med er och har inte tänkt att göra det heller.."
Robin "Nej, Bra."
Tomie "Tack."

Haha, I love you guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0