Flytta biljäveln.

Jag är vaken.
Dels för att jag hade somnat på soffan och glömt stänga av
alarmet på mobilen. 06.05 började det tjuta och jag var faktiskt
påväg upp för att gå till jobbet när jag mitt i en rörelse inser att
det är lördag och jag inte alls behöver gå upp 06.05.

Kommer dock i mitt sömnfuckade huvud på att jag måste flytta bilen.

Vad är det för töntig regel? Att man mellan 0700 och 1700 bara får stå 15 minuter.
Men jag är typ hundra på att det är något så det bara gäller vardagar, som man
ska kunna läsa av på siffror, färg på text, placering av skyllt och nyans av blå
men jag vet inte så därför flyttade jag bilen.

Och misson2011 att hitta småpengar till att betala med.
Gick igenom alla lådor, väskor, jackor, byxor, under soffan, i soffa,
i sängen, under sängen.. överallt.

Lyckades skrapa ihop 7 kronor.
Det är 7 timmar.

Nu ska jag sova 7 timmar till, sen ska jag flytta bilen. 'arg'

Dags att ställa sig i kö till parkeringsplats, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0