Körkort.

Efter 6 (-2) års av slit och traggel.
Så många timmar jag och min far spenderat i våran röda ford mondeo..
Nu är det slut på de tider där en grönvit skylt regerar i bakrutan.

Jag klarade uppkörningen. Jag har klarat teorin. Jag har körkort.

Det var samma UNDERBARA KVINNA!!!!!! som kuggade mig i nynäs i vintras
som idag tog sitt förnuft till fånga och gick från bitterfitta till UDERBARA KVINNA!!!!! på bara
ett andetag. När hon sa orden "det här var tillräckligt bra för att få godkänt" kläckte jag i ren
och skär lycka ur mig "jag älskar dig, får jag krama dig?" varpå hon nervöst tittade framför sig
och svarade "ehm.. nej".

Haha. Jag hade lyckotårar i ögonen när jag i ett försök att se misserabel och misslyckad ut
mötte min far för ett försök att lura honom. Det gick inte. Jag log från öra till öra.

Sen bad jag honom sitta i baksätet på vägen hem, men det ville han inte.
Jag fick nöja mig med att köra utan övningskörningsskylten och välja kanal på radion.

Släppte sedan av pappa hemma och burnade upp till Handen och plockade upp
Esteban, Tomie och Orbz för ett segermål på Vegabaren.

Sen var det hem till Oob för att catcha upp och glädjas åt mitt körkort.

Körkort.



.. körkort.




KÖRKORT!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Grattis, jag vill också ha körtkort.

2011-05-02 @ 14:40:55
URL: http://trafikskola-linkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0