Stora städdagen.

Efter en chilldag på jobbet mötte jag inte upp Schaubrot men jag mötte upp Pärlan.
Vi satte oss i kungsan och åt varisn pärondaimstrut och pratade om allt från
påhittade flickvänner till pedofili. Sen tog vi oss en hamburgare på max.

Mötte sen upp Kungen och tog en promenix längs drottninggatan och sedan
rörde jag mig hem.

Nu ska jag slänga mig i duschen, sen ska jag städa. Eller kanske borde göra tvärtom?
Vill ju ha det fint i morgon och i helgen.

I morgon kommer min lilla, lilla vän hit och på fredag blir det internationellt besök.

Dagens bästa var Schaubrot's anledning till varför han inte kunde infinna sig utsatt tid;
"Jag har fått hjärnskakning och blöder kraftigt från öronen, samt salmonella från kycklingen igår.
Brock i alla leder, extrem smärta i bröstet och pipljud i hjärtat. Rent medicinskt tekniskt är
jag praktiskt taget död :S"

Han vet att jag inte accepterar ett simpelt nej och jag tycker det är fint att han anstränger sig.


Jag diggar att jag namedroppar värre än en mediakåt c-kändis på stureplan men bara använder
mig av interna smeknamn.


"Jag sitter bredvid en man på tåget som luktar precis som du, måste byta plats innan det går för mig.."
"Luktar han synd och gräs?"
"Ja, och dominans och norrland!"
Jag tycker helt klart om vad som håller på att växa fram där..

Kommentarer
Postat av: Richard Sjunnesson

Between oss bloggare, han "Schaubrot" verkar va en jävla fin kille. Hur gick det för han egentligen?

2011-04-23 @ 10:28:50
URL: http://richardsjunnesson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det gick bra.

Jag mötte honom i gårkväll och han var i sitt livs form.



Och between oss bloggare, han verkar jää-äävligt sympatisk!

2011-04-24 @ 22:30:31
URL: http://ajmasem.blogg.se/
Postat av: Joel

antingen är han sympatisk och en god vän... eller så har en en liten, liten släng av hypokondri ;D

2011-04-25 @ 09:18:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0