Uppkörning.

Håll era tummar för mig i morgon klockan 15.35.
Då kör jag upp och med lite flyt har jag körkortet i morgon.
Det vore sweet. Då skulle jag glida runt till random folk jag känner,
ringa på dörren och bara

"Tja.."
"hej.. ehm.. hej?"
"Tja tja.. läget då?"
"Ehm.. bra.. vad.. vad gör.. eller.. varför.. vad vill du?"
"Nej... ingenting.. ute och glider bara.. men bilen du vet.."
"Ah.. jag förstår.. ehm.. vill du komma in?"
"Nej.. alltså.. nej.. jag måste vidare, kan inte stå för länge..
är här med bilen vettu..!"
"Okok.. ehm.. så.."
"Japp.. körde hit förstår du.. står lite dåligt..
måste kanske röra mig, vill ju inte ha böter!"
"Nej.. ja.. nej.. det är klart.. ehm.."
"Tjingeling! Måste sticka, ska köra vidare.. med bilen."

Så självgod kommer jag vara. Jag kanske inte borde ha körkort, av den aneldningen.
Jag kommer vara lika mallig som när man gjorde sin första makaronkonst på lekis.
Eller som när man tappade sin första tand. Men det får alla jag känner stå ut med.

Klarar jag det inte, kommer jag vara så arg, så bitter och förbannad att jag kommer skylla
allt på personen jag kör upp med, kalla personen alla fula ord jag kan och hävda att
personen i fråga inte fått ligga på länge och är jävligt sexuellt frustrerad.

Så om du vet med dig att du ska köra med en söt, 22 årig sexmissbrukande Mikaela i morgon
och jobbar som uppkörningsbestämmare (ohja..) så ligg för fan. Sära dina eller någon annans ben
och kom kom kom. Låt orgasmer flöda och var på bra humör. Ät en stadig frukost och lunch,
gärna ett mellanmål. En frukt. Kanske en liten chokladbit. Ta en bensträckare och lite längre lunchrast,
det förtjänar du.

Bara du godkänner mig.

Ses i morgon, älskling!

Nu ska jag diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0