"va!?"

Var vad jag utbrast när jag fick upp "godkänt" på teoriprovet idag.
Rakt ut i luften - folk runt mig vände sig och tittade lite förvirrat på mig och återgick till sitt.
Jag satt kvar en stund, läste ordet godkänt ett par gånger och reste
mig på ostadiga ben och förväntade mig att tanten som skulle ge mig mitt papper
skulle säga att det blivit något fel och att jag inte alls klarat det.

När jag väl var ute ur salen småskuttade jag ut med ett stort flin på läpparna
och förbannade telefonen för att det tog så lång tid att sätta igång den.

Lurade sedan merparten av folk jag ringde och alla började söta små pepptalks.

Det är en fin dag, jag klarade teorin, det ska jag fira med marabou polka.

Woooooooop!

Kommentarer
Postat av: Lelle

GRAAAAATTIS :D

Du och din Marabou Polka!

2011-04-19 @ 20:23:12
URL: http://frestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0