My brain is dead weight.

Jag satt två vänskapsrelationer på paus idag. Kan man ens göra så?
Jag vet inte.. men jag var tvungen. Jag har för mycket att fokusera på för att
låta saker bli onödiga bördor för mig.
Men jag hoppas att jag en dag ska kunna ge dessa två personer
den uppmärksamhet och vänskap de förtjänar. För det är två fina
människor
, det är jag helt säker på.

Får man pausa en vänskap? Det låter helt flippat när jag skriver det,
men det är faktiskt det jag har gjort. Det återstår att se hur det blir.

Annars då. Börjat en ny praktikant på jobbet.
Thobias med TH. 20 årig fd. snickar som går barristakurs via arbetsförmedlingen.
Skriver mest ner det för att jag inte ska glömma bort det och behöva
ge honom bilden av att jag är en alkoholiserad dementpassient.

Nu ska jag äta middag och duscha. Ska ev. iväg och träffa en "vän"
senare. Jag är inte mer än människa, jag har mina behov.
Trots att denna person alltid skapar drama och irritation i mitt liv
verkar jag inte kunna hålla mig borta. Vad ska man säga?
Man lär sig inte alltid av sina misstag. Inte jag iallafall..

Fan vilket emotionellt inlägg det blev.
Tar en dusch och återkommer med dagens låt. Den är mycket, mycket bra.

Puss på er.


Bilden är helt orelaterad till inlägget, tycker bara om den. För Knut är så jävla snygg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jahaaa. mikaela ska KNÖLLA hehehehehe.

2011-01-25 @ 19:57:44
URL: http://elinmauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0