Ny kula.

Idag känns som en bra dag att börja blogga igen.
Därför gör jag det. Jag har kommit på att allt jag gör ska göras för att det känns bra.
Därför ser lägengeten ut som kaos, eftersom det inte känns bra att städa.
Men vad ska man göra?

Helgen verkar vara helt oplanerad, för ovanlighetens skull. Därav går jag runt med känslan av
att jag borde göra något, att jag glömt något liksom, vilket jag faktiskt inte har, tror jag?
Om fallet är så att någon står någonstans och väntar på mig, så tveka inte på att ringa och berätta
det för mig, för jag har glömt bort det.

Idag ska jag, förutom försöka städa mer, baka matmuffins.
Mina piroger och pizzabullar går hem (iallafall hos min älskade granne som titt som tätt
dyker över och äter upp min mat) hos folk, så därför avancerar jag till matmuffins som
känns som en större challange att få lika awesome. Men jag klarar det nog.
Jag är ju ganska awesome..

Om 22 dagar flyr jag och två av mina favoritladies landet och åker till värmen i en månad.
Är du avundsjuk? Bra. Jag är tillochmed avundsjuk på mig själv, som ska åka.



Dagens låt


Bilden är lånad, alltså inte jag som har tagit den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0