Söndag.

Jag hade tur. Lördagskänslan trängde sig inte på.
Och inte heller har killen från BBB ringt än.

Jag tycker det är lite coolt att srkiva BBB istället för bredbandsbolaget.
Jag vet inte varför, jag bara gör det. Ascoolt på något sätt.

Gårdagen slutade med att grannen och jag somnade på varsin del av min
soffa en stund efter att söndagen hade anlänt och sedan vaknade vi upp
i morse och har haft en fruktansvärt produktiv dag.

Jag har insett att jag gör kick-ass äggröra och jag inte har varit på afro-dans idag.
Nu sitter jag mest och funderar på vad det blir för mat och om Svenny kommer behaga
ringa idag eller inte.



Helt ocensurerat från min hjärna, 23/1-11.
Det är många tankar som tränger sig på i mitt huvud dagarna i enda. Jag har sedan 2011
startade insett så mycket som jag borde insett för länge sedan. Men alla dessa nya insikter
gör mig en smula.. inte förvirrad.. men ganska slutkörd mentalt, om jag ska vara ärlig.
Det blir inte många lugna stunder i min twisted hjärna och jag gör verkligen allt som står
i min makt för att försöka få det hela att på ett eller annat sätt gå åt rätt väg.
Men att bryta vanor är svårt och jag är livrädd varje dag som går att jag ska förstöra något.
Jag tänker både en, två och tre gånger innan jag ens vågar försöka formulera en tanke och
jag känner att jag stänger igen mig mer, om möjligt, än vad jag gjort tidigare.
Vilket jag vet är fel.. för som jag blivit tillsagd, om det som känns rätt är fel, måste man
göra det som känns fel och tillslut inse att det faktiskt är rätt. Jag försöker öppna upp,
jag försöker räcka ut en hand när jag känner att det behövs, men jag vet inte om jag gör rätt.
Eftersom allt jag gör känns fel, för mig. Men jag hoppas att det jag gör nu ska leda mig in på rätt
väg och att allt det här ska kunna vara historia inom en snar framtid.

Undertiden får jag bara passa på och tacka min underbara vänner som alltid
står på min sida, oavsett vad tydligen. Tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0