Vilken helg..

Fredagen firades med bal på slottet.
Inte riktigt, men nästan.

Mat i världklass och en otroligt awesome fest för att fira underbara Pia
på 50-års dagen. Det var en asbra kväll och ja, jag blev en smula berusad.



Ett par bilder, lånade av Oob, för att representera kvällen.


Lördag var det upp med tuppen (klockan 12) för att försöka bli någotsånär lik
en männsklig varelse och sen ta sig ut till långholmen för att hjälpa pappa att laga
mat till SDK's fest som skulle äga rum senare på kvällen.

1900 var jag klar och rörde mig tillsammans med bror mot en busshållplats för att
ta mig till tyrestavägen där Sanna plockade upp mig och vi körde hem till mig
där vi försåg oss med italienska charkuterier och coca cola.

Efter det och ett par fyllesamtal somade jag till någon dålig svensk komedi
vars överviktiga hund var huvudnumret, om vi ska lyssna på Sanna.
Och när Sanna således tröttnade på mitt torftiga sällskap väckte hon mig försynt och tackade för sig.

Idag har jag fruktansvärt ont i halsen och inser att 1,5 liter glass skulle sitta finfint.
Blir väl en kopp kaffe och ett par maskiner tvätt istället, men man kan inte få allt.

Tack för i helgen alla som var med och gjorde den awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0