Farsta.

Idag drar jag till farsta med mammis.
Ikväll får jag sällskap av min underbara kusin, som jag inte
sett på år och dar. Vi ska mysa över ett glas vin och prata skit.



Igår var det middag och mys hemma hos Mor och Far.
Grillning och underbart sällskap från Varberg.


Suget efter att gadda mig är större än någonsin.
Snart får jag göra slag i saken.


Har jobbat sista dagen på café publik.
Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var underbart och att säga upp
min var ett av mina bästa beslut. Jag har aldrig varit så stolt och mått så bra.

Kompis, det går så jävla bra nu, trots att jag är arbetslös!
Nu blir det frukost hos mor och far - tacka fan för att han uppfann bilen!
(Jag vet, det var inte fan utan någon tysk Gottlieb eller Carl som uppfann bilen,
men det blir med tryck i tacka fan, än i "tacka Gottlieb".)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0