Kläder..

Jag slet just av mig kläderna i panik.
Den största kraftansträngningen som kommer uträttas idag, känner jag.

Varför jag slet av mig kläderna?
Jag är för bakis för att ha dem på mig.
De sitter åt och väger för mycket.

Jag hade trosor och ett linne på mig.

Nu är jag spritt språngande naken och förbannar migsjälv
för att jag inte har någon vettig bakismat hemma.

Eller toalettpapper.

Torka sig med hushållspapper känns sådär, okej om man har
jättestora händer, då är det säkert praktiskt, men för mig med
normalstora händer är det bara wierd.



VARFÖR envisas jag med att dricka tequila?

Jag ljög angående kraftansträngningen, att få till
ljusinstälningarna på camen var mycket värre.

Kommentarer
Postat av: Joel

he he he...

2011-05-03 @ 21:48:24
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Tjotjo82

Ja, du ser lite fucked up ut ;)

2011-05-17 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0